6.1.10

2009: The Year That Was


Certainly, there are COUNTLESS things on why I should be HAPPY and THANKFUL for the year that was.
And there are people that I would like to thank for making my 2009 worth remembering.

FIRST, to my family especially to my mom who is always there for me, no matter what, through thick and thin, through my ups and downs. I love her so much.

SECOND, to my friends. Ang sarap ng feeling that I had a vast social life. I had lot of friends whom I shared my effing life with. It just proved that I don't have a peoplephobia and I am not an antisocial. HAHA. Hear that?

THIRD, to my blog's frequent visitors. They are the one who inspires me to continue blogging. It's good to know that there are people who actually reads and enjoys my blog. I also want to share that hits already reached 7, 100 now. YIPEE! For me, that a freakin' achievement.

NOTE: On January 8, my blog will be celebrating its 11th monthsary.

FOURTH, to Cammille. Though I'm always giver her headaches (quote and unquote), eh pinagti-tiyagaan pa rin niya ako. How sweet? Siguro ganyan talaga kapag true love. Haha. Thank you Cammille.

Me and Cammille at Seh Lei Girl

PS1. This week, I'll be deleting sheeze links in my blog roll. These are either those who doesn't buzz me for weeks or those who hates me. Tsss... Bye losers!

If you still see yourself in my blog roll next week, then you're a lucky peep. LOL.

PS2. I'll be updating this blog only once a week. On the coming weeks, I'll be busy with my thesis. But, I'll be keeping in touch with the likes of Kuya Ax to seek advices for my thesis.

PS3. Ate Chill tagged me this photo on FB and it made me LOL this morning.

That's me! A skinny little toothpick on the far left. Oh. I'm too shy for this!

Hi 2010. I'm Jubert John. I hope we can be friends. I hope you'll be nice to me before you abscond. PLEEEEASE!

Anyway, ENJOY is the word. Happy 2010 to all of us, folks!

:|.poOt!

49 comments:

Mr. Nonsense said...

unahin mong alisin si ax at jason...sige na para practical joke lang...:)

.pOot! said...

Hi Kuya Nonsense!

Haha. Oo nga no. Pero... baka mabad-trip yung dalawa sakin.

At tila na sa'yo ang swerte Kuya dahil first BASE ka.

At dahil diyan nanalo ka ng...

(drum rolls rolling)

isang tasa ng mainit-init na kapeng barako. Hmmm... sarap.

Ingat!

tsiremo said...

Sana di ako matanggal sa list haha, have a fab 2010 poOt, study hard 'tol...

ShatterShards said...

Oo nga, dapat pati blog nililinis. Ako rin siguro, dapat nang maglinis ng blogroll ko. Baka magpalit din ulit ako ng template. hehe

kg said...

toothpick ka nga! :)

happy new year to you!!!

PS, sent you an email about your prize! i am panicking because I sent it mga 2 weeks ago pa. please inform me if your mom hasn't received it yet!

Redlan said...

Whatta Year 2009 that was. Looking forward to read more kilig posts this year.

Swerte ko di mo ko madelete. (wink)

.pOot! said...

hi kuya TSI!

Sigurado ng di ka matatanggal sa blog roll ko. Love na love ka nitong blog ko eh. Naks!

Sige. Ingat din lagi 'tol!

.pOot! said...

Hi Kuya Shatter!

OO nga. Dapat lagi nating panatilihing malinis ang ating mga blogs. Let's rid out of the not-so-good vibes. Hehe!

.pOot! said...

Hi Ate grace!

Haha. Toothpick pala.

Btw, mom haven't received the package yet. I thought nga di mo pa naipapadala.

Happy New Year!

.pOot! said...

Hi Kuya Red!

I thought my love life is too boring!
It's good to know that someone is kinikilig sa mga love posts ko. Haha.

Don't worry, you're not loser Kuya. Therefore you'll stay.

:)

Mangyan Adventurer said...

Happy New Year!....




Musta naman ang new year?

geb0i said...

just dropping by.. sa wakas mei update na din. may you have an interesting 2010 experience. ano pa kaya ang mangyayari sa buhay ni poot? abangan. :)

哭泣 said...

日本av女優免費a片日本av女優做愛短片日本av無碼片日本av收費av成人情色免費av成人影片av女優成人影片av成人免費影音電影av成人頻道av女優成人電影av成人線上av成人av下載成人av影城成人av影片-bt下載成人av影片成人av電話下載成人av線上看日本av無碼免費影片日本av無碼下載日本av短片日本av女優電影0951日本av女優色情影片日本av女優色情圖片日本av女優色情貼圖網日本av女優dvd光碟日本av女優片段日本av女優日本av女論壇日本av女郎日本av免費下載日本av免費影片日本av免費看日本av做愛自拍日本avdvd介紹免費觀賞日本av線上直播日本av絲襪美腿成人av線上色情ava片18禁go2av

Allen said...

you call yourself skinny? then what should I call myself? a strand? :))

Mon said...

Oh yeah! Hopefully 2010 will be a better year than the previous one. Wow yer lucky to have Camille. Sana di sya magsawa sa'yo ^^

Opps. here I am trying to be back in the blogospehere. don't delete my link ha. hehe ^^

Chyng said...

Are you from Naga? Is it already safe to tour Bicol? Ü

walongbote said...

ang sweet mo naman sa gf and mom mo.. Salamat din for sharing your life with us. And link my new blog:

NEW BLOG POST: http://painuminmoko.crashtequila.info

HAPPY NEW YEAR

jasonhamster said...

nawala koment ko d2 poot nako po!!

hahahaha

subukan mong tanggalin kami ni ax sa blogroll ahahahha

kamusta na pareng poot!!

happy holidays sayo!
kamusta na!

.pOot! said...

Hi Kuya Mangyan!

As usual, maingay at masaya. Haha. Who am I kidding?

The truth is, medyo malungkot. Hindi nakauwi si Papa. *sigh*

.pOot! said...

Hi Pareng Gervs!

ABANGAN, talagang ganun? Di naman exciting ang buhay ko or so i think. Hehe.

Pasensya ngayon lang ulit nakapag-update kasi busy na sa thesis pre.

Ingat na lang lagi.

.pOot! said...

Hi Pareng Allen!

Hahaha. Don't tell me you're skinnier than me? Huh.

.pOot! said...

Hi Kuya Mon!

You don't need to say it. I won't delete you at any cost. Naks!

Nope. She's lucky to have me. No kiddin'.

.pOot! said...

Hi Ate Chyng!

No. I'm not. I'm from Albay (Naga is in Cam Sur). From Oas to be specific.

Why? Dahil sa Mayon? Ang alam ko binaba na sa level 3 yung alert level nito. Bumalik na rin sa mga bahay nila yung ibang evacuees. Pero yung nasa "6km danger zone" ay nasa mga evacuation centers pa rin.

Punta ka ba dun?

.pOot! said...

Hi Ate Walo!

Let me clear one thing: Cammille is not my girlfriend. Hehe. She's just a close friend.

Ok ate. I-link ko yan.

.pOot! said...

Hi Pareng Hamster!

Si Kuya Ax hindi ko buburahin kasi tinutulungan niya ako sa thesis ko. Ikaw, pinag-iisipan ko pa.


Haha. Biro lang.

blak3nwayt said...

ayos!
at payat ka na sa lagay na yan? hakhak!
wag ka mag-alala di ka nag-iisa! payatot din ako! hakhak!
kunting gym lang yan tol! hakhak!

Eljon said...

Kuya pwede po ba makipaglink exchange? http://www.eljon.org

geb0i said...

nako ha pareng poot. mei npansin ako ha.. ndi mo pa pla ko naadd sa blogroll mo? haha.. bat ganun? galet na ko ha? (joke) tnt

Mga Epal said...

Hala sige hap-new-year parin hanggat' january!

Joyo said...

happy new year... hinanap ko link ko hahaha matagal na kasi akong di napapadpad dito,,, hihihi nakita ko naman nasa blogroll pa ko kakatats :P

anyway nakikipagkaibigan na rin ako kay 2010, kaso first 10 days pa lang ng pinagsamahan namin mejo di na kami magkasundo... sana di magtuloy-tuloy... gudluck sa akin, gudluck sayo, gudluck sa ating lahat.

.pOot! said...

Hi Blak!

Oo talaga. Sobrang payat ko.

Last year, I planned to enrolled in a gym but it was not pushed through because napag-isip isip ko na kelangan ko munang magpataba before I build up muscles.

Ang pangit namang tingnan kung may abs ka tapos kasing payat mo ang kawayan. HAHA.

.pOot! said...

Hi "Baby" Eljon!

Yup. Na-add na kita.

Tinawag kitang Baby kasi Kinuya mo ako. HAHA.

Eljon said...

Bawal po magmura sa blog ko kuya ahaha .lol btw, pde po ba pakipalitan ung anchor text ko to - Frustrated Blogger - ? thanks kuya :p

.pOot! said...

Hi Pareng Gervs!

Sorry, nakalimutan ko. Hehe. Na-ad na kita.

Sorry ulit.

.pOot! said...

Hi Ate Joyo!

Pwede ba namang mawala ka sa blogroll ko?

Naks! Hehe.

Happy 2010 to us!

.pOot! said...

Hi Baby Eljon!

Sorry ha. Nyek! Baka masuspend din ako dito. LOL.

Rainie :) said...

jubz..
gudlak sa thesis..:)
tapos na ko, gisado nga lng.hehe
sabihan mo cla walang katotohanan ang issue.. ^^,

Gervie M. said...

@poot ok lang.. I was just jokin.. hehe..

pinkdiaries said...

happy new year! :-)

topexpress said...

I just want to let u know that im more than thankful for i consider u as one of the trigger man when i started my blog. DAhil sa paniniwala mo sa akin at pagsama mo sa akin sa top ten mo dati, remember?!

I am thankful for the freindship and hope to "meet and greet" you and your girl when i get back jan sa pinas!!!

Happy 2010 bro!

Eljon said...

Thanks kuya sa pagupdate ng links. ^^,

Godbless.

.pOot! said...

Hi Donna!

Wow naman. Tapos ka na. Ako, hindi pa lamang. Medyo matagal-tagal pa. kelangan ko pang mag-focus mabuti. Hehe.

Ginisa ka? OMG. Pano nako? Haha.

.pOot! said...

Hi Pareng Gervs!

Hindi. Balak talaga kitang i-link kaya lang minsan nawawala sa isip ko. Pasensya na lang ulit. Hehe.

.pOot! said...

Hi Ate Pink!

Haha. At talagang humabol pa.

Happy 2010 din Ate.

.pOot! said...

Hi Kuya Tope!

Nyek! Na-touch naman ako dun. *sabay hikbi*

I also consider you kuya as one of my premiere blogmates.

I'm also looking forward to meet you when you come back here. I just want to clear na "wala akong girl". Haha. I'm SINGLE.

Camille is just a friend, a CLOSE FRIEND.

(Figure it out mga ka-chillspot)

INGAT lagi.

.pOot! said...

Hi Eljon!

NP.

PUSANG-kalye said...

yeah--it's 2010 so leave the excess baggage behind and cheers to a new you~~~~

Gervie M. said...

(search) looking forward for updates.. hehe.. how's life?

Nash said...

Happy New Year

geeezzz ang tagal kong nawala sa blogging scene hehe